Mitt første blogginnlegg

I dag, på en fridag, klarte jeg å dra meg ut av senga før klokka 8, og det føles fantastisk! Jeg hadde en treningsavtale med venninnen min Lisa. Hun er med i gruppa som jeg skal løpe Toughest sammen med. Etter at jeg fikk slengt i meg den daglige havregrøtfrokosten og løp avgårde til bussen. Idag skulle det trenes bein! Jeg trener vanligvis alene så det er moro med en treningspartner til å pushe meg litt lengre enn jeg ville gjort på egenhånd. Vi jogget i 10 minutter for å få kroppen igang, så prøvde vi oss på hangups som jeg jobber etter å få til. Jeg klarer det med hjelp av strikk.

På vei hjem fra trening, sendte jeg en meld til Mina. Vi ble enige om å møtes for å leke litt i hinderløypa ved Ski Videregående skole. Vi gjorde forskjellige øvelser i hinderene som befant seg i løypa. Jeg legger med noen bilder så dere kan se!

IMG_5470IMG_5467IMG_5461IMG_546520226528_1124266601008961_473434910_o (1)

Tightsen jeg har på meg på bildene er; Skins A400 Womens Long Tights Black/Gold. Jeg bestillte denne, og litt mer proteinpulver fra Nutramino for en uke siden fra Tights.no. Det gikk bare ÉN dag før pakken kom på døra! Det er den raskeste leveringstiden jeg noen gang har vært med på.  Tightsen fra Skins er superdeilig å ha på, den sitter som støpt og som et pluss skjuler den alle smilehullene jeg har på lårene og rumpa. Jeg er veldig fornøyd og tror den kommer god med i treningen mot Toughest.
Bruk koden ; 74HYC for 50kr rabatt på din første ordre!  

IMG_5375ksdf

Ble et kort innlegg denne gangen siden det er mitt første! 

Klem June ♥

One thought on “Mitt første blogginnlegg

Leave a Reply

